benim face yapma yeteneğim var,hatta süper face yapıyorum ama oedit ile açılmıyor facelerim restmmen beni bunalıma soktu bu hiç bir facem oedit ile açılmıyor herşeyi denedim olmuyor Umenin vidyosunu 10000 defa izledim ama benim facelerim pes 6 o_Text teki faceler neden olmuyor lütfen anlatırmısın.Hatta mümkünse senin oedit ile açabildiğin facelerden bi kaç tane yollarmısın? Şimdiden saol