Merhaba arkadaşlar..benim çok ciddi kafama takılan problemim var..şu saate kadar gözüme uyku girmedi..ben kimlikte 2 mart 1987 doğumluyum..geçen yıl yani 2005-2006 yılında açıköğretim fakültesi iktisat 4 senelik kamu yönetimi kaydoldum..2006 yazında tecil belgemi aldım açıköğretim bürosundan ve verdikleri askeriyeye postaladım..sınavlara girmediğim için ilk senemde sınıfta kaldım..bu yıl kaydımı yenileyemedim..3 AY İÇİNDE YURTDIŞINDA EVLENİCEM..TECİLİM DEVAM EDİYORMUDUR..?YOKSA yurtışına gidebilmem için ne yapmalıyım..belkide evlilik yapıcağım için tölerans olabilirmi?