UFO İstanbul'da göründü iddiası
Yenibosna semalarında aniden beliren ve beyaz ışık saçan cismi gören vatandaşlar UFO heyecanı yaşadı..
İstanbul semalarında akşam saatlerinde beliren beyaz renkli esrarengiz cisim, görenlerin ufo yorumu yapmasına neden oldu. Yerden yansıyan bir ışık olsa, kaynağı ile arasında bir bağlantı olacağını söyleyen vatandaşlar, beyaz renkli parlayan cismin UFO olabileceğini ileri sürdü.
Bahçelievler Yenibosna mevkiinde oturan vatandaşlar, saat 22:00 sıralarında gökyüzünde beliren beyaz renkli esrarengiz cisimin UFO almasından şüphelenerek sokağa döküldü.
Sürekli kendi etrafından dönerek hareket eden ve çıplak gözle net görülebilen cismin ne olabileceği sorusu üzerinde duran bazı vatandaşlar ise yeryüzünden yansıyan bir ışık olma ihtimalinin olmadığını, cismin hiç bir bağlantısının bulunmadığını ileri sürdü.
Sürekli yer değiştirdiği ve İstanbul'un bir çok yerinden görülebildiği öğrenilen cismin, ufo olabiliceğini söyleyen bir vatandaş, "Benim aklıma UFO demekten başka bir şey gelmiyor. Çünkü hiç bir şeye benzemetedim," dedi. Cismin yeryüzü ile hiç bir bağlatısının olmadığını belirten bir başka vatandaş ise "Işık yansıması olsa arada bir ışık bağı olurdu," şeklinde konuştu.
İstanbul semalarında dönerek dolaşmaya devam eden cisim esrarengizliğini korurken görenler ya ışık yansıması ya da UFO yorumu yaparak cisme açıklık getirmeye çalışıyor.
CHA
**yorumlar :)**
ibrahimaydintr 04.01.2007 13:46
ben gordum alcak bulutlar vardi yerden gonderilen isigin yansimasi
--------------------------------------------------------------------------------
mtavozar 04.01.2007 13:38
kız arkadaşımla e5 ten k.çekmeceye giderken gördük ben ilk başta ışık gösterisi olduğunu iddaa ettim ama kız arkadaşım onun nur olduğunu sölüyordu yinede olay muallakta ama daha öncede görmüş allah sonumuzu hayır eylesin :) inşallah iyi bir şeydir
--------------------------------------------------------------------------------
HKNBVN 04.01.2007 13:10
Aynı görüntüyü akşam saatlerinde bende bahçeşehirde gördüm görüntünün nerden geldiğini anlayamadık fakat lazer zannettik diğer anlatanların söyledikleriyle aynı şeyi gördüm.
--------------------------------------------------------------------------------
kaptan1010 04.01.2007 12:47
akşam aynı ışık yansımasını bende gördüm.ufo falan değil.Beylikdüzünde bir alışveriş merkezinin tepesinden yansıtılan iki yönlü bir projektör aydınlatması.Tekirdağdan İstanbul yönüne doğru arabamla seyir halindeydim.Güzelce istikametini geçtikten sonra Büyükçekmeceden itibaren görülmeye başlıyordu.Bir an bende uçan bir cisim zannettim,ama ışığın verildiği yere geldiğimde,çift yönlü hareket eden ışığın projektörden verildiğini gördüm......
--------------------------------------------------------------------------------
seiko 04.01.2007 12:39
amerikan casus uçakları bunlar kendimizi kandırmayalım kare kare çekim alıyorlar
--------------------------------------------------------------------------------
Del_piero 04.01.2007 11:53
99 depreminden önce de bu ışık topları ortaya çıkmış herkes ufo diye amatör kameralarla çekip ana haber bültenlerine göndermişti. Tabii o zamanlar fay nedir bilmiyorduk. İnşallah bu sefer gerçek Ufodur.
--------------------------------------------------------------------------------
theorypraxis 04.01.2007 11:51
Bu olaya birebir şahit olan biri olarak iddia'nın ötesine geçme şansına sahibim.Dün gece saat 24.30 civarında suadiyede oturan bir arkadaşımın telefonuyla heyecanlandım gökyüzünde ufo gördüğünü söylüyordu ben göztepede oturuyorum.Eşimle birlikte hemen balkona çıktık ve karşıdaki 2 yüksek apartmanın arasında 2 ışıklı cismin sürekli dönerek hareket ettiklerini gördük bu iki cisim bir süre sonra kayboldu.Daha sonra heyecanla caddeye çıktık bu kez deniz tarafında gökyüzünde bir tek ışıklı cisim gördük.Çıkarken kameramı da yanıma almama rağmen ne yazık ki hava çok sisli ve puslu olduğundan kamera çekemedi..
--------------------------------------------------------------------------------
**al bide burdan yak :p:D**