Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ
Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin
bu koskoca evrende sadece biz insanların yaşadığına inanmak bence zor.. vardır başka yaratıklar mutlaka..
bu ufoyada hasta oldum, gayet çevik ve gitmeden önce sinyalleri çakması güzel olmuş..
sadece insanlar yaşamıyo zaten :)bizim sokakta kuyruklu bişe var.. köpek mi ne diyolar.. değişik bişey.. daha varmış galiba böle değişik şeşyler :P
:DHarikasın Sezai abi ;)
UFOlara da hala inanmıyorum, inanmam için somut bir örnek veya mantıklı bi açıklama gerek.
Buna ışık da eklemişler, daha güzel olmuş, giderek gelişecekler teknolojiyle beraber..