AzRaEL_18 yha arkadaşlar bende kitserver6.3.6 far oyunda seyirciler görünmüyor oyun içindeyken taç çisgisinde ilerlerken görünmüuor gol atında replayda görünüyor sadece bu neden kaynakalanıyor yha sölermisinisss?????
Mad_Dragon lod mixer ayarlarından kaynaklanıyor.bende kit server 6.3.6 yı kullanıyorum ama bende öyle bir sorun yok.lod mixer de;"show crowd on all cameras" seçeneğini işaretle.