Kitserver kuraksınız.. Nasıl kuracaksınız? Söyle rarlı dosyaları oyunun kurulu olduğu yere çıkartacaksınız. Sonra kitserver içine girip install a tıklayın oldu.. Olmadı mı? O zaman da şöyle yapın oyunun kurulu olduğu yerdeki pes 6 exe. özelliklerinne girin ve salt okunuru kaldırın!! OLDUUU .
Ben kurdum ne yapacam ki? diye düsünürseniz. Ben size internetten gdblisini indirin derim. O zaman oyun içindeki değismeyi göreceksiniz. Yok ya milandan bana ne zaten var diye düsünüyorsanız örnek olarak fenerbahceyi vereyim. Bir internet sitesinden tam takım set alın sonra other diye bir klasör açıp fenerbahce diye bi klasör açıp fb tam seti (pa pb diye olan) hepsini kopyalayın yapıstırın. Sonra oyuna girmeyin çünkü daha bitmedi. GDB uni içinde map dosyasını açın ve içine takım ID sini girin. (Reklam olur diye demiyorum.) örneğin sunu verim size 178,"Other\Fenerbahce" aynen kopyalayın yapıstırın. Değisimi hissedin:D . Oyuna girin ve orinal kadar net olan formaları artık kullanın. Link isterseniz özel mesaj gönderin ben size adreslerini vereyim.
SONUÇ OLARAK O KÖTÜ FORMALARDAN KURTULABİLİRSİNİZ...
alıntıdır...