Orjinal Mesajı Yazan: ceza_fatalrhymer
Arkadaş şimdi baktımda olaya snde en zor yerleri uzun cümleleri bize bırakmışın nese artık okuldan ve sınavlardan zmn buldukça kesinlikle yardım etcem msnden rahat konuşuruz:r_e_d_r_a_g_o_n1992@hotmail.com
Dostum sende haklısın ama elimden gelse yapmammı sanki.3 yıldır Almanca görüyorum.Hem o yamanın tamamını ben çevirmedim içinde sadece uzun cümleler İngilizce isterseniz Soccercenter.net olarak en baştan başlayalım.Ben en baştan başladım ve aşağıdaki kadar yaptım devam etmeyi düşünüyorum.Yani kısacası iyi ingilizce bilen arkadaşlar uzun cümleleri halletsin yeter.DB Master isteyen arkadaşlara aşağıda linki veriyorum.
DB Master : http://www.speedyshare.com/308131473.html
TURING : http://www.speedyshare.com/645783276.html
MoonStar : http://www.speedyshare.com/401790666.html
Pro Çeviri : http://www.speedyshare.com/732808532.html
En baştan çevirmeye başladığım .db dosyası : http://www.speedyshare.com/357746184.html
Dosyalar burda arkadaşlar üstteki iki arkadaşı Msn listeme ekledim hafta içi 6 dan sonra online oluyorum hafta sonu ise sabahtan akşama kadar :)