Orjinal Mesajı Yazan: mrmali
Orjinal Mesajı Yazan: burak 1905
arkadaşlar tsl update ararken tr spiker buldum ama elimde olmayan nedenlerden dolayı linki koyamıyom
abicim müsaitse banada atabilirmisin linki özel mesaj olarak eyvallah bide bu pes 6 için mi?ama yollamayı unutma abi çok ihtiyacım var...
Burası fifa 2007 forumu,dolayısıyla bu bahsedilen spikerde fifa 2007 için(tabi eğer böyle bi spiker varsa)
pes6 türkçe spiker için hasan abimizi bekliyoruz,inşallah çıkaracak yakında