yuh be onurum pelenin hiç değilse 1-2 videosunu izle veya anlatsınlar.:) trtde önceden eski dünyakupalarını gösteriyolardı.pelenin oynamadığı maçlarda brezilya haybeye gidiyo.ronaldinho için daha bu geçerli değil.zidane içinse wc98de yarı final maçında oynayamamıştı.yanılmıyosam italya maçıydı.fransa uzatmalarda kupayı göürdü.
finalde zidane'nın cezası bitti ve brezilya maçına çıktı.2 gol atarak takımını şampiyon yaptı:)
ayrıca pele bir ofansif ortasaha olmasına rağmen 1000'in üzerinde gol atmış bi okadarda asist
ronaldinhonun daha zamana ihtiyacı var.;)