impala64 yaw arkadaşlar bn intern in en son yamasini kurdum onla oynuyorm .galatasarayla under 18 maçlari oynaniyo gözüküo ama puan durumuna girdiğimde herkesn puana 0 gözükküo maçlar başlamamiş gözüküo sizdede böle mi yoksa sadece bende mi?