PunJhieR arkadaşlar bir çok yerde duydum fifa06 türkçe spikeri 07e oluyo falan filan yükledim ben de denedim ama oyundan atıo o zaman bu duydugum yalan mı yoksa bi seyler deistirilip mi oynanıyor bu konuda bir fikri olan paylasabilir mi?