Orjinal Mesajı Yazan: ManiacMete_
Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň
Bu Silahı Sıkan Adamın Bulunup, 70 Milyon İnsan Karşısında Canlı Yayında Asılıp,İdam Edilmesi Kökten Çözüm Olacaktır Kanısındayım.
öh be abi
Bi silah için idam edilirmi.Ondan önce çocuk pornografisi yapanlar-stanlar ve öcalan var.
Sözlerim Onlar İçinde Geçerli.Hazır Konu Açılmışken, MSN"de Bir Arkadaş Yazmış İletisine "ABD Devlet Başkanı Asıyor, Biz Dağ Eşkiyasını Asamıyoruz" diye Çok Hoşuma Gitti Bu Söz. Şuan Bahsettiğimiz Bu Dağ Eşkiyası Cezaevinde Senden,Benden İyi Yaşıyor.Herşeyi Elinin Altında, Senin,Benim Yiyemediğimiz Yemekleri Yiyor.
Sen Bunu Adaletli Buluyormusun? Bu Seni Evinde Oturduğun Yerde Mutlu mu Ediyor ? Yaşadığın Hayattan Memnunmusun? Sence Tüm İnsanlar Adil Şekilde Yaşıyormu? Vs.. ???
Dipnot: Burda Ben Boşa Konuşuyorum, Hiç Bir Şey Ben Burdan Ol Diyince OLmuyor Tabi.