Arkadaşlar önceleri fifa oynuyordum ama pes'i bir kez oynadım ve çok hoşuma gitti. Her yönüyle fifa dan çok ileride. Ama şu müzikleri beni uyuz etti. Fifanın tek artı yönü oyun içindeki müziklerin güzel olması. Acaba pes içine istediğimiz müziği yerleştirebileceğimiz bir yama var mı? Şimdiden hepinize teşekkür ederim. İyi oyunlar