brky15 Evet arkadaşlar pc ye karşı yaptığım hiçbir maçta karlı havada oynamamıştım,online yaptığım bir maçta ilk kez kar havasını gördün.Sizde sıkça oluyormu bu kar havası ?
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: onnur üstü kapalı stadyum seçme olur.. bak bilmiyordum ben onu ama emin misin öyle bir şey olduğuna
onnur ewt mesela amsterdam arenayı seçersen kar yağmaz nou camp da yap bi kerede.. dene sen gene de..