ŞAHİNBEY Arkadaşlar topu nasıl rakipten alacam anlamadım gitti ya. Tek bi adamı yön tuşlarıyla rakibe yönlendirince en ufak harekette çalım yiyoz. Fifada e+d gibi tuşlara basınca otomatik basıyodu oyuncular pes oyununda böyle bişey yok mu. Defans yapmayı beceremeyince top kapamıyoz oyunun hiç zevki çıkmıyor yaw:(
dhn sabret ve uygun zamanı bekle , eğer ayağa kaymaların iyi ise, ayağa kayıp çok güzel alıyorum ben, sen de bi dene...
crdsa d ile (kare) başka bi adamla pres yapın, kontrol ettiğiniz adamla da kaleye yakın bir yerde durun, eğer rakip adam bizim presçiyi geçerse direktkontrol ettiğiniz oyuncuyla kolayca alırsınız topu