ahmetemin ben bjk'liyim tsl pankart yamasında bjk pankartları olmuş çok güzel yapanların ellerine sağlık da şimdi gs pankartları hala kırmızı beyaz sade çıkıyor onu nasıl yapacağım yardımcı olur musunuz .... :confused: