alwaysbjk Arkadaslar fb ve gs formaları hemen heryerde bulunabilirken bjk formaları cok az ve dagınık halde lütfen bjk formalarını ve yeni yapılan bjk formalarını burda toplayalım
iyassir İşte bunlarda benim yaptığım formalar. Buyrun Arkadaşlar: http://soccercenter.net/dosyalar/dosya/1184/Formalar-Besiktas-Home-Kit-Editing http://soccercenter.net/dosyalar/dosya/1198/Formalar-Besiktas-JK-Home-Beyaz-Forma [url=
iyassir **Önemli deil arkadaşlar... İleride daha güzel formalar çıkarda onları da yaparız inşeallah. Yardımcı olduysam ne iyyi.**
iyassir alwaysbjk sen bu formaların resimlerini koysana buraya. Ben koyamadım. Görsel olarak konun daha iyi olur. Farkedilir. Hem bizden başka yorum yazan yada forma koyan olmamaış yahu.
wuseyin kardes simdi bu home lardan birini ekleyince 3rd Kit olarakmi giriyo oyuna.... yoksa oyundaki orijinal cubuklu formamizin ustunemi?!??!? boyle bi secenet varmi kit raptor da???
alwaysbjk iyassir bende ekleyemedim:D ama sana katılıyorum baska kimse neden yorum yazmıyor anlamadım.Senin yaptığın beyaz çizgili formayı cm den yapınca olmuyor galiba kitraptorla ekleyeceğim
iyassir **Arkadaşlar Kit Raptor de böyle bi seçemeğin olduğunu sanmıyorum(3rd Kit). Ama CM 07 de olabilir belki. Ben bi deniyecem. **
tcan kardeşler, bjk antrenman forması ysparsanız iyi olur. böyle önünde umbro fln yazsın colaturka falan işte. Saygılar...
BlackEagle92 kardeş ben kabataslak 5-15 dakkada bjk 100.yıl nostalji formasını yaptım!! Kabaca olduuna bakmayın oyunda düzgün gözüküo!!
alwaysbjk http://img297.imageshack.us/img297/2405/bjkupdate22kc.png buda tecnonun forması üstünde biraz oynama yaptım maksat espri olsun :D forma TECNO ya aittir
BlackEagle92 always bjk bi forma daha yaptım 100. yıl parçalı şekillerin düz olduğuna bakma oyunda cillop gibi gözüküyo:) Arkadaşlar bunda ufak bi hata war yenisinii upload ettim aşağıda!
alwaysbjk bu forma en sevdiğim formalardan biri, güzel gözüküyor ama gene kabataslak olmus çorap ve kolları düzeltirsen süper olur
BlackEagle92 alwaysbjk pardon çoraplar ilk baktıımda düzgündü Şimdi baktım berbat düzeltip upload etcem ok;)