bahamas Maç izlemeyi hızlandırma çubuğunu en sona getirirmeme rağmen maçı slow motionda gösteriyo. Var mı bir çare?
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: oSa Temadaki ilk hata tespit edilip çözüldü. Bende hala 7.0.0 yüklü olduğu için herhangibir sorun yaşamamıştım. Fakat 7.0.1 ile birlikte bazı tema dosyalarında değişiklikler olduğu için ufak bir sorun çıkıyormuş: Maç hızını en yavaşa getirdiğinizde hız değişmiyormuş. Bu sorunu çözüp, değişiklik yaptığım dosyayı buraya ekledim. 7.0.1 Kullananlar Buradaki sıkıştırılmış dosyayı açıp, içindeki match controls.xml dosyasını, temanın bulunduğu "Football Manager 2007\skins\carbonflex\panels" ve "Football Manager 2007\skins\carbonflex_right\panels" dizinlerindeki orjinaliyle değiştirdiğinizde sorun çzöülmüş oluyor. Keyifli oyunlar...
ronaldooooo ya arkadaslar ben replayı yavas izlemek istiyom ama olmuo alttaki gostergeler acık olduğu zaman oluoda simge durumuna getirdiğimde olmuo acaba hangi tus bi yardım ederseniz sevınırım pls