orcunpes sırf bende olmuodur heralde konuya geçiyorum s tuşunun yerine enter le pas weriom ama pası s yle veremiom çok uğraşdım ama s tuşunu bi türlü işletemedim yardım!!!
LORD OF THE PES beyler sorununuz çok ilginçmiş walla ne diyim program files deki setting den ayarlamanız lazm:o
orcunpes yaptııııımm oley oley oley king of the fifa kardeş dedikleri gibi settignse git klavyeye gir sadece x in üstüne s ye bas oluoooooo saolun