ewt arkadaslar gecen gün cafede fifa oynım dedim baya bi hoşuma gitti atmosfer olarak yada pesten farklı geldiği için sevdim bugün ilk işim gidip fifa almak oldu ama kariyerleri okuyorumda menejer modda sanırım şampiyonlar ligi var yada avrupa kupası ama galatasarayı almama rağmen henüz hiç avrupa kupası macı yapamadım oyundamı varmı böle bi şey?