Sorunum aşağıda okuyup cevaplarsanız gözünüzden öpücem
Önce we 10 onu arkadaşımdan almıştım(bir kaç içinde geri vermem gerek)sonra oyunu bilgisayarıma takıp onu kopyalıcaktım fakat sorun çıktı bende oyunu yarın arkadaşıma götürmek zorunda kaldığım için dvd'nin içindeki we 10 copy yaparak pc'ime attım bir gün sonra pc ye attığım we 10 nu dvd ye atıp ps 2 de oynucaktım fakat olmadı yani anlıyacağınız benim sorunum we 10 nu dvd'e nasıl atıcam(ps2 nin okuyacağı şekilde).anladıysanız ne mutlu :D