Ben çapraz koşu yapıp düz vuruyorum.
Yada dibine kadar gelip d'ye sonuna kadar basıyorum.
Yada cezasahası içinin ortalarına doğru yavaşça giriyorum.Kaleci açılıncada q+d ile aşırtıyorum.
Yada cezasahası dışından q+d basıp.İçeri doğru koşuyorum.Bu sırada top direkde patlıyor.Kalecide yere düşüyor.Bende direkte patlayan topu kaleye sokuyorum.(bunu sen ayarlayamazsın)