Fenerbahçe'nin başarılı kalecilerinden Rüştü Reçber, İtalya maçındaki sakatlığından bugüne kadar geçen tedavi sürecinin olumlu ilerlediğini Mart'ta sahalarda olacağını söyledi.
33 yaşındaki kaleci, futbolda kendi mevkisi için olgunluk dönemini yaşadığını belirterek, "40'a kadar oynamayı planlıyorum. Elbetteki Fenerbahçe'yle jübile yapmak isterim; ancak onların da beni istemesi önemli. Türkiye'de 30'un üzerine çıkan için hemen 'yaşlandı' deniyor, ama yok böyle bir şey. Jens Lehmann, Oliver Kahn 39'larına giriyorlar ve hâlâ en iyiler arasında... Son Dünya Kupası'nda başarıyla mücade ettiler. Hâlâ oynuyorlar. Böyle bir ortamda vücudum da el verdiği sürece ben neden oynamayayım? Türkiye'de artık bir şeylerin değişmesi gerekiyor. Fenerbahçe formasını giymekten gurur ve onur duyuyorum. Bunun elimden alınmamasını her zaman isterim." dedi. Geçen yıl kaçırdıkları şampiyonluktan gerekli dersleri aldıklarını anlatan Rüştü, günlerce kendine gelemediğini; ama bundan sonra böyle bir şeyin asla tekrarlanmayacağını vurguladı. Avrupa'da bu sene büyük başarılar kazanacaklarını iddia eden deneyimli kaleci, '2006 bizim açımızdan sorunsuz geçti.' dedi.