mertzara Ben fraps la 5 snlik bir video kaydediyorum.Ama onun boyutu bile 50 mb oluyor.bunun boyutu nasıl düşürülebilir.
RoNaL_DiNho video yu çekerken orda fps ayarları var ordan düşürebilirsin ama tabi görüntü kaliteside düşüyor.
RoNaL_DiNho bide arkadaşlar şu hata ne bilen varmı http://img364.imageshack.us/my.php?image=adszyx1.png www.resimupload.com/ds674738882_adsız.html
TurkTech Fraps'i fazla kullanmadim ama bildigim kadariyla .avi ya da divx seklinde save ediyo. Video'yu WMA yap,boyutu acaip bi sekilde duser...