Arkadaşlar mesela en basitinden örnek veriyorum fifa 2005'i bundan 2 sene önce hiç kasmadan oynuyodum. Şimdi o kadar çok kasıyo ki oynanmıyo. Aynı şey fifa2003, nfs underground1 ve 2, gta san andreas, fifa07, nba07 gibi. Ekran kartımın driver'ini güncelledim daha 2 gün önce ama kasma sorunu çözülmedi. Eskiden hiçbiri kasmıyodu sizce bi ayar falan mı yapmam gerek, herşeyi denedim ama yine de belli bi çözümü varsa söylerseniz sevinirim.Özelliklerini de yazıyım pc'nin; P4 1.7 işlemci, 512mb ram, geforce fx5200 128mb ekran kartı, winxp service pack-2 özetle böyle. (ama lütfen kendi ekran kartı iyi olupta bana kartın kötü değiştirmen lazım benimkinden al falan diye tavsiye vermeye kalkmayın bunaldım çünkü her yerde aynı şeyi görmekten!)