aha bi kazma daha demeyin lütfen,çünkü oldum olası kitserver denen zımbırtıyı ve oyuna stad falan eklemeyi bilmem.
dosyalar bölümünden kitserverı indirdim ve konaminin içindeki pes klasörünün içine attım orda duruyo.sonra yine dosyalar bölümünden pes6 için 9 tane stadyum yamasını indirdim.ama bu yamayı kitserverı neresine atacağımı bilmiyorum.
GDB diye boş bi klasör bi de docs diye bi klaör var yani iki tane klasör var.indirdiğim stadları hangine atacam?
yardımcı olursanız mutlu olurum.