SZYMKOWIAK : "YA ANTALYA YA HİÇ"
Trabzonspor'a gönderdiği esrarengiz mektupla futbolu bıraktığını bildiren Polonyalı milli futbolcu Miroslaw Szymkowiak, ülkesinde medyaya yaptığı açıklamalarla bordo-mavili kulübü eleştirdi.
Trabzon'da hayatının çok sıkıcı ve basit geçtiğini belirten Polonyalı oyuncu, "Askeri kampta gibiyiz. Tüm hayatım, antrenmanlar ve evim arasında geçiyor. Güvenlik sorunu yüzünden ailelerle dışarı çıkmak imkansız. Maç kazandığınız sürece el üstünde tutuluyor, kaybedince yerin dibine sokuluyorsunuz" gibi ifadeler kullandı.
Ocak ayında transfer yapmak istediğini ve Türkiye'ye dönmeyi düşünmediğini belirten Polonyalı oyuncu, dönerse de ancak iki vatandaşının oynadığı Antalyaspor'da forma giyebileceğini vurguladı, iki hafta içinde Polonya'da basın toplantısı yaparak durumuna açıklık getireceğini söyledi.
Trabzonspor yönetimi, Szymkowiak ile temas kuramadı. Yönetimin kampa katılması gereken Szymkowiak'la öncelikle konuşmayı amaçladığı, kendilerine ulaşan bilgiyi doğrulattıktan sonra harekete geçeceği bildirildi. Yöneticiler, bildirimin Polonyalı futbolcuya ait olduğunun kesinleşmesi halinde konunun UEFA'ya taşınacağını söylediler.
Bu arada dün akşamki antrenmana da katılmayan Szymkowiak için noter tespiti yapıldı.
Not: Kırmızı-beyazlı ekibimizde Tunuslu Zitouni'nn transferinin olması durumunda Szymkowiak transferi içinYılmaz Vural'ın gözden çıkardığı Straka'nın kesin gönderileceği ancak Straka kendisine kulüp bulamazsa Suazo ile yolların ayrılacağı iddia edildi.