Çok güzel harcanmış
yazık yaw Güzelim Lamboo waşşş:(
Yapacaksin abi, Lambo bu, sehrazat degil...
yazık günah ya:( içim parçalandı
düşünsem aklıma gelmez yazık yazık nimet o ya!! onu bulamıyanlar var:p
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: