Goal 2:Living the Dream in yeni fragmanı çıkmış arkadaşlar.Fragmandan anladığımız kadarıyla;
1-Santiago Ve Gavin Harris Real Madrid'e transfer oluyor
2-Filmde Real madrid yıldızlarının yanı sıra Avrupa'nın önde gelen futbolcuları ve takımları gözüküyor
3-Santiago şampiyonlar liginde oynuyor ve o da ne?O gördüğümüz Henry miydi yoksa???
4-Santiago Barcelona'ya karşı oynuyor ve Ronaldinho bir karede gözüküyor.
5-Santiago'da şımarma belirtileri var sanki:P
Gözlemlerim bu kadar zaten siz izleyince kendiniz karar vereceksiniz.Bu arada hatırlatmadan geçmeyim.Bu bir üçleme ve filmin 3.sü 2006 world cup'la ilgili(munez takımı arjantin adına oynuyor)...
Goal 2 Trailer:
">
Goal 2 ile ilgili genel bilgi:http://www.imdb.com/title/tt0473360/