merhaba kardeş ben bu gallop racer 2006 ps2 icin oyunu aldım ama bir sorun var.
ilerlemeli oyun yani new game acıyom ve ilerliyorum ve sonrada oyundan çıkıyorum yenden oyuna giriyorum load game den ama oyunu açmıyor nedense uyuz oldum yaw eger biliyorsan sorunu bana söylermisin.şimdiden teşekkürler.kolay gelsin.