Arkadaşlar benim sorunum şu. Fifa 2007 menager oynarken siteden BJK fubolcularının yüz yamalasını yükledim.Ve o gün bu gündü oyun tam açılacak stadyum açılacak fakat oyun kendiliğinden kapanıyor.Ne yapcam bilmiyorum.Belgelerimin içerisinden fifa 2007 dosyasının içini silip baştan kariyer yaptım.ama 2-3 maç sonra gene aynı sorun çıktı. yardımcı olursanız sevinirim.