**Bursaspor Başkanı Levent Kızıl, kulübün resmi internet sitesine yaptığı açıklamada, Beşiktaş Kulübü'ne savaş açtığı şeklindeki basında çıkan haberleri yalanladı..**
Bursaspor Kulubü Başkanı Levent Kızıl, kulübün resmi internet sitesine yaptığı açıklamada, Beşiktaş Kulübü'ne savaş açtığı şeklindeki haberleri yalanlayarak, 'Merak etmeyin hem Futbol Federasyonu'nu bitireceğim hem de Beşiktaş'ı' şeklinde bir beyanda bulunmadığını açıkladı. Türkiye Futbol Federasyonu'nun (TFF) seçime gitmesi yönünde yaptıkları çalışmaların yoğun olduğu bu dönemde yıpratılmak amacıyla hayal mahsulü haberlerin olabileceğini, kamuoyundan bu haberlere itibar etmemesini isteyen Başkan Levent Kızıl, "Fenerbahçe Kulübü Başkanı Sayın Aziz Yıldırım ile aramda hiçbir şekilde geçmeyen bir diyalogun olmuş gibi yansıtılması ve özellikle 'Sayın Haluk Ulusoy ve Beşiktaş'ın' isimlerinin haberde yer alması çok manidardır. TFF'nin seçime gitmesi yönünde yaptığımız çalışmaların yoğun olduğu bu dönemde yıpratılmak amacıyla hayal mahsulü haberler olabilir ve kamuoyundan bu haberlere itibar etmemesini istiyoruz. Bugüne kadar hiçbir kulüp için söylemediğimiz bir sözü Beşiktaş Kulübü için de söylemeyeceğimiz herkes tarafından bilinmelidir" ifadelerini kullandı.
**tabii şimdi ancak yalanlarsın evet dedim diycek halin yok ya:rolleyes: sen kimsin ki yüz yılı aşmış şanlı şerefli Beşiktaş kulübünü bitireceksin hiç merak etme sezon sonu geldiğiniz yere tekrar döneceksiniz Süper Lig sizin gibilere yakışmıyor....:cool: **