saitt arkadaşlar nezaman çıkıcak bu spiker acaba fikri olanlar lütfen yazsın kaç zamandır bekliyoruz ama daha çıkmadı tam olarak bilen varsa sölesin lütfen şimdiden teşekkür ederim
Mad_Dragon **duyduğuma göre hasan abi çalışmalara başlamış ve 2 hafta içindede bir demo çıkarıcakmış.(türkçe ve ingilizce spiker karışık)**