arkadaşlar bildiğiniz gibi pes6 da lisanslı olmayan takımlarda ve liglerde logolar gerçek değil..ben bazı şeyleri değiştirmek
istiyorum ama olmadı yardım talep ediyorum.
1- ggs ile ing liginin amblemini ve bundesliga takımlarını yüklediğim other c amblemini değiştirmek istiyorum...ilgili logoları uygun ebatlara getirip oyundaki mevcut logoların üstüne kopyaladım kontrol ettiğimde yüklediklerim görünüyor fakat oyunda görünmüyor...sebebi ne olabilir ?
2-ing ligindeki others league deki other c deki takımların orjinal olmayan logolarını düzeltmek ve ülke takımlarının bayrakları yerinede federasyon bayrakları koymak istiyorum..pesfan programı ile yapabileceğim söylendi arkadaşın birisi gönderdi option file
olarak girip baktığımda bjk , fb , brugge gibi takımların logoları görünüyor ama oyuna baktığımda görünmüyor..ayrıca yeni logoda ekleniyor ama oyunda çıkmıyor..edit bölümünde de çıkmıyor..sebebi ne olabilir..
yardımcı olursanız sevinrim..şimdiden teşekkürler