muratnvn arkadaşlar ben fıfa 08 e türkçe yama kurdum ve daha önce yaptığım transferler gitti sıfırlamıştı ama benim en çok yardım istediğim konu menager de oluşturduğum birden fazla olan menager likleri silmek istiyorum onu nasıl yaparım lütfen yardım edin
umutumsun belgelerimdeki fifa 0*8 dosyasına gir menejirliğine koyduğun adı gördüğün dosyaları sil oyuna gir görüceksin silindiğini
sanane53 Orjinal Mesajı Yazan: burndragon Orjinal Mesajı Yazan: m0K0k0 kardeş şu devdata dosyasını upload etsen bizde direk atsak fifanın içine olurmu ? çünkü böle baya bir karışık olmuş bende anlamadım Herkese selam size benim devdata yı upload ediyorum, benim ki SNOOPY joypad ama sizinkilerin uyma şansıda yüksek!!!!Link aşağıda yapmanız gereken programfiles/fifa07/data/input içindeki orjinali yedekleyin ve benim devdata yı yapıştırın aynı dosyayı belgelerim/fifa07/user içinede yapıştırın ve oyuna girip kontrol ayarlarını yapın!!! Benim ayarlarda sağ anolog shift oluyor,pas şut vs ayarlayın kendinize göre ayarlayın ve unutmadan önemli birşey daha oyun kontrol ayarlarında alt bölümde classic yazan yeri digital e çevirmeyi unutmayın!!!!!;) ;) İşte Link http://rapidshare.com/files/14360980/devdata.dat.html Link ölü biri atabilirmi? Verdiğin siteye de girmiyor. :(
fatiher15 bende ardayla kornerden çok gol attım paylaşmak isterdim ama ne telefonum var ne de kameram :(
barosonda Orjinal Mesajı Yazan: burndragon Evet arkadaşlar yorum yok sadece seyredin!!!!! 1 - "> 2 - "> 3 - "> 4 - "> 5 - "> 6 - "> Dünya forumlarında olmayan tamamen kendi icadım olan bu golü koymayı unutmuştum!! Şuan bu golu atanlar çok!!!! yerli yabancı 22 forumda açıkladım!!!! Zaten klip tarihlerinden anlaşılıyor kimin ilk yaptığı "> paylaşım için sağol harbiden güzel goller
furkantalha YA BU HAREKETLERİ NASIL YAPIYORSUN KAÇ SENEDİR OYNUYORUM AMA ŞU HAREKETLERİ YAPAMADIM SADECE ŞUNLARI BİLMİYORUM NE OLUR YARDIM ...:square: