2.Yeni kıtada doğal olmayan patlamalarda çok sayıda çocuk ve gencin ölmesi: (İstihbarat kaynakları özellikle El Kaide veya başka bir örgüt tarafından Amerika'da bir okulun bombalanması ihtimali üzerinde duruyor.)
1-bunlar müslüman düşmanlığından başka bişi deil bence.
2-bu istihbarat kaynakları madem biliyor ne bekliyor bunlar gerizekalı mı ?
3- biri bu haddini bilmez abd ye başkaldırmalı bence bunun kim oldugu önemli
değil yalnız ÇOCUKLARA ZARAR VERMEDEN AMA !!!