kaanylc Ben nfscarbon oynuyorum ılk yarısı gectım ıkıncı yarısta 3 kısı yarısıyoruzda nasıl bır yarıs yapıyoruz ben gecemedım bı anlatırmısınız???
Ayrton Senna Da Silva Hatalı başlık. Konu başlığını Forum Kuralları Madde 18 e göre değiştir. Yoksa konu kilitlenir!