lewen_th ya arkadaşlar oyunda della alpi stadı var ama ne den juventus orda oynamıo da başka stadda oynuo bilen varmı.ya da bunu düzeltmenin bi yolu var mı..gerçi dostluk maçında bakmadım hiç ama menejer modda böle bu durum.sizde de öyle mi
rizaa13 dostum yukledıgın yamalardan kaynaklanıyordur.yada creation masteri kullandıysan bu hata olmus olabilr.bende kariyerde GS ile oynuyorum creation master de stadı oldraffrd yaptım.deplasmana ali sami yen e gidiyorum :)
lewen_th yüklediğim yama bi tek grafik yaması..hani krampon,reklam tabelası ve göstergeleri deiştiren yama..ondan mı acep