killyex ben fm 2007 de fenerbahçeyim ve ligin ikinci yarısı gs 17 puan önümde lide takımımın moralı very poor ne yapabilirim
The Patriot **Nasıl becerdin diyebilirim sana.Bende Fb ile oynuyorum ve ligde hiç yenilmedim daha(90 küsür maç).Taktiğini gözden geçir bence,takımdaki önemli oyuncuları da sattıysan yerlerini bir an önce doldur.**
killyex sağol alex'i satıp gutyi edu yu satıp marceloyu hamit ve halil altıntopu aldı fayda etmedi ben 4-4-1-1 taktiğiyle oynuyorum türkçesini yükledim baştan başlarım artık