B1ue normalde r2 ile capraz yonlere hareket ettigimde acarak suratli kosmasını biliyorum.ama bazı adamlar duz kosarkende bunu yapabiliyolar.bunu bilen varmı nası yapılıyor?
serhaddar arkadaşım başka şöle tam süper olur mesela düz giderken çapraza basıp r2 ye bas.o zman oluyo.bi de top ayağına ilk dokunduğunda r2 ye basarsın olucaktır...
parfois walla hocam ben R2 vede R1 e ayni anda basip duz giderken caprazliyorum yada ikisinede ayni basip duz dewam ediyorum bide boyle dene istersen