Peshayat asıl asılacak kişi Bush Saddam ne gururlu adammış be Cellatlardan biri cehenneme gidersin diyodu saddama Saddamın son kelimesi bile Adam Olun Biraz Adam olun diyodu hiç bi korku filan yoktu adamda yine başı dimdikti Son kelimelerinde..
ta1fun adamı sevmezdm ama ölüme giderken ona yapılanlardan sonra gerçekten üzüldm.Bi müslüman bi müslümana kelime-i şadet getirmesine bile izin wermez mi ya?
LENNOX Orjinal Mesajı Yazan: ManiacMete_ Saddam Ölmemiş... Tursusunu'mu kurcaklar saddamin ? Hadi yasiyo diyelim, Niye yasatsinlar ?