Kerim arkadaşlar işlerin yoğunluğundan mesajlarıma uzunca bir süre bakamadım kusuruma bakmayın bazı yamaların linkler kırık bu konuda istediğiniz yamaların isimlerini yazarsanız eklemeye çalışırım. Fifa07 Bayrak http://img174.imageshack.us/img174/7761/untitled1copyey4.jpg http://soccercenter.net/dosyalar/dosya/1186/Diger-FIFA-07-Bayrak Fifa07 Stadyum Işıkları http://soccercenter.net/dosyalar/dosya/1187/Diger-FIFA-07-Stadyum-Isiklari
Metin_Oktay Kerim çok çok teşekkürler ya çok mutlu ettin beni heryerde aradım bu ışıkları.Sana pm de attım ama sonunda.
Beckham 23 kerim senden ricam 10ur'un cıkarmış oldugu sende varsa tabii(ümüt karan,necati,arda,sabri)facelerinin setuplarını koyarmısın..... şimdiden teşekkür..
BeYaZ_YaRaSa Kerim abi SeLamLar.. Senden stad yapImI we oyuna aktarImI hakkInda 1döküman rica ediyorum.. Kac senedir bekLiyorum özeLLikLe malatyaspor 1.Ligde iken cok bekLedim ama geLmedi.. Malatyaspor un stadını yapmak istiyorum ama 1türlü beceremedim..1döküman yapamazmısın stad yapımı we oyuna aktarımı konusunda.. Cok sewinirim.. Bu arada güzeL yamaLar için Cok te$ekkürLer hepsi cok güzeL.. iyi günLer..
badmango_crespo kerim abi sana birkaç sorum olcak.yanıtlarsan sevinirim.şimdi birincisini soriim.ben creation master ile oyuna bir çok face ekliyorum.ama oyunu her silip yüklediğimde bunları tekrar yüklemek çok zor oluyo.setup haline nasıl getiriliyo söylermisin?ikincisi ben fifa 2003 ün data dosyalarından ali samiyen in bütün fsh ve öteki dosyalarını buldum.creation master ile fifa07 ye ekledim ama oyundan atıyo.bunun nedeni nedir?bide son bi soru sorcam.fifa07 nin zdata larını karıştırırken sergen yalçının face sini gördüm.:eek: sergen şekersporda değilmi.ben öle biliom yani.bu arada yamaların çok güzel.kusura bakma biraz fazla oldum ama.:)
tcan Orjinal Mesajı Yazan: osmanbayar abi zaten tsl içinde yok mu fifanın 2007 tsl var ama güncellenmiş halini istiyolar ;)
maniac_ea sağol dostum ama aradığım bu değil "Tsl mini update" diye bir yama vardı onu arıyorum...(sitede var fakat hemenpaylaştan oldugu için indiremiyorum) işte buradaki yama http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=73226&pagenumber=1&perpage=10
ROBERTO.CARLOS onu ben rapidlemesini bilmiyom kerim abiye sor arkadaş rapid versinde bende yamayı yüklim ok