BeYaZ_YaRaSa **Fifa07'deki MinikitLeri export ediyorum üzerinde deği$ikLik yapmak istiyorum paintte yapIp import edince oyuna girmeden önce stadın 1bölümü siyah oLuyor ne yaptıysam oLmadı.. bu minikitLer nasIL yapILIyor ? yardImcI oLurmusunuz..**