ercanozbek ARKADAŞLAR BU SOUND MASTER I PC YE KURDUM AMA NASIL KULLANILDIĞINI BİLMİYORUM BUNU BİLEN VEYA TARİF EDEBİLECEK ARKADAŞLAR VAR MI bilen var sa lütfen
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: 10_KeZMaN_10 Forum kuraları Madde 18. göre başlığını düzenle yoksa konu kilitlenecek... doğru lafa ne denir? Konu kilitlenmiştir.