Merhabalar arkadaşlar, Begbie arkadaşımızın yaptığı 3 büyüklerin tezahuratları çalışmasından esinlenerek sadece Fenerbahçe için
koro halinde söylenen tezahuratları yaptım. İlk çalışmam oldu ama umarım beğenirsiniz. Kendim test ettim gayet hoşuma gitti. ;)
İçerdiği tezahuratlar
1- Açılışta ve genelde devre başlarında Fenerbahçe Marşı
2- İnandık size bu sene görmek isteriz şampiyonluklar içinde...
3- Lacivert ve sarı Fenerbahçe bu alemin kralı...
4- Fenerbahçe sen çok yaşa...
5- Burası Kadıköy burdan çıkış yok...
Dosyayı buradan indirebilirsiniz : http://rapidshare.com/files/8914433/fenerbahce.rar
Beşiktaş ve Galatasaray tezahuratlarını ve nasıl yükleyeceğinize dair resimli anlatımı Begbie'nin açtığı konuda bulabilirsiniz.
http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=76837&pagenumber=1&perpage=10