ceza_fatalrhymer arkadaşım bi git bea hade lan yok gari boncuk dedim videoyu izlerken içimden nassı yaptın:Dbu arada çok güzel müthiş bi gol
hknsfk Orjinal Mesajı Yazan: fenerlilkay nelere bastın kardeşm yaf :D harbi hangi tuşlarla oldu bu olay :D baba sadece şut tuşuyla ama kaleye arkan dönük olcak herzaman yapmaz sadece kaleye yakın yerlerden topukla vuruyoo ama bu goldeki gibi ceza sahası dışından gol olması tesadüf !!
theori walla çok güzel gol tebrikler...benim merak ettiğim kaleciyle karşı karşıyayken birden arkanı dönüp topukla vurmak nerden aklına geldi :D benim gibi çoğu kişi ya şut çeker ya da kaleciyi çalımlamaya çalışır öyle bi pozisyonda :D
hknsfk Orjinal Mesajı Yazan: theori walla çok güzel gol tebrikler...benim merak ettiğim kaleciyle karşı karşıyayken birden arkanı dönüp topukla vurmak nerden aklına geldi :D benim gibi çoğu kişi ya şut çeker ya da kaleciyi çalımlamaya çalışır öyle bi pozisyonda :D kaleye yakın yerlerden topukla çok gol atılıyordu.kalecinin ilerde olduğunu görünce bi kere de uzaktan deneyim dedim gol oldu :) ben golümü gösterdikten sonra arkadaşlar baya uğraştı ama atamadı.. ben de bi daha atamam heralde
henryneco arkadasim coq gusel bir gol atmissin helal olsun olaganustu bir gol olmus bu golleryuzunden pesi coq seviyom;)
rumba de barcelona abi yemin ederim ki benimde byle bir golüm war bende henry ile attım ama ceza alanı çizgisi üstünde we henryle
fatih...07 arkadaşım gerçekten süper gol ama ben buna benzer bi gol attım sen şut çekmişin ben tam döndüm pas tuşuna bastım ama topukla kaleye doğru gitti gol oldu.tabi benmki kazayla oldu:D ama gerçekten arkadaşımızın dediği gibi eto görse ağlar