Pes6 Klavye tuşları ile oynama hakkında bir problemim var..
ben PES 5 oynarken hep "S" tuşunu kısa pas olarak oynardım..çok alıştım bu tuşa.
şimdi PES6 'dA değiştiremiyorum. "X" yapmışlar...oyun yönlerini kendimiz seçemiyormuyuz PES6'da?
oynarken cok zorlanıyorum alışık değilim "x" TUŞUNA? ne yapabilirim??bekliyorum cevabınızı... yoksa pes6 da tuş atama var mı?