Herkes slm biliyoruz ki 2007 yılıyla beraber yeni nesil oyunlar ve microsoftun harikası vista gelecek bunlar tabiki bedava gelmeyecek;
Özellikle crysis oyununu duymayan kalmamıştır oyunun grafikleri harika ötesi gerçekle birebir aynı artık 2007 d oyunların
directx 10 ile çalışacağını söylendi tabii şimdiki ekran kartları direct 9.0c destekli eğer bu oyunları oynamak istiyorsak
yeni bir ekran kartı şart!!
Gelelim windows vista'ya vista dvd olarak piyasaya çıkacak ve dvd den kurulacak çünki boyutu 4gb ayrıca ekran kartınızın üstünde
ready for vista yazması gerek yoksa vistayı çalıştaramaz tabi 2007 de çıkacak ekran kartlarının hepsi uyumlu olacak vistanın
yararları tabii fazla peki nasıl bir sistem istiyor
15 gb yer alanı yani harddiskinizde 15 gb windows kaplayacak ama oyun program vb kuracaksanız minimum 80 gb harddiske ihityaç olacak
en az 512 mb ram
dvd rom
128mb ekran kartı
P4 aşağısında işlemci kabul etmiyor
görüyorsunuz işletim sistemi bile oyun gibi sistem gerksinimi istiyor.
Eğer vista üzerinde oyun oynayacaksınız sistem şöyle olmalı
1gb ram
256mb ekran kartı minimum 128
80gb harddisk
p4 3.0 ghz minimu işlemci
Evet arkadaşlar görüyoruz ki pcde oyun oynayacaksak biraz paraya kıymak gerekecek
benim sistemim
p4 3.0 ghz
512mb ram
80gb harddisk
geforce 128mb fx5200 ekrankartı
bu sistemle yeni nesil oyunları oynamak imkansız özellikle unreal motoru kullanan oyunlar shadepixe 2.0 şart kılıyor
yani hem ramı hem ekran kartını yenilemem gerek bu en aşağı 250$ patlayacak gibi duruyor.
hoşgeldin 2007 fakat pahalı geldin (: (: (: