Yahu nasıl hallettiğinizi yazın da biz de okuyalım, yeni yeni başlıklar açılmasın boş yere... Bende directx 9.0c zaten yüklü ama son versiyonunu indirmek için microsoftun sitesini girin fln diyo. Fifa da da aynı sorunu yaşamıştım, directx dosyasını silince sorun hallolmuştu, bunda silsem de değişmiyor sonuç