BU BENIM FORMAM, al kaniti
BENIM OLAN :
http://img107.imageshack.us/my.php?image=tsstrichlimv3.png
YINE BENIM OLAN AMA HIYAR BENIMDIR DIYOR BUYRUN :
http://img153.imageshack.us/my.php?image=furkantscizgilifp5.png
SIMDI :
HIYAR COCUK FORMANIN BOYUTUNU KÜCÜLTMÜS VE BENIM LOGOLARI YETENEKLI BIR SEKILDE SILMEYI BASARMIS VE KENDI LOGOLARINI EKLEMIS. AMA FORMANIN KOLLARINA BAKARSANIZ, BENIM BEYAZ COLATURKA LOGOSUNU IYI SILEMEMIS VE ORAYI ÖYLE BIRAKMIS. SIZE BIR KANIT DAHA VEREYIM:
BENIM FORMANIN OMZUNA VE ONUN (BENIM) FORMANIN OMZUNA BAKINCA CIZIMLER AYNI, TEK OMUZDA DEGIL HERYERDE CIZIMLER AYNI. BENIM TRANSPARAN YAPTIGIM BÖLGELERI BU BACKGROUNDA BOYAYARAK DÜZELTMIS.
OLM ISTERSEN SENI BIRAZ DAHA REZIL EDEYIM NE DERSIN, SEREFSIZ
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
adminlerin gerekei yapmasini bekliyorum :mad: